Sahabat Maya

Saturday, February 5, 2011

~~~SORRY~~~

HYE.....

npa tetibha ku mnta maaf ney..... actually, aku rsa aku dah wat salah ngan seseorng... hehehe
aku btul2 mnta maaf wey... lau aku ada slah... jgn la gni... apa ney... ckp kwan...(ada ka dia ckp???)... aku tau la aku salah... bab tu aku mnta maaf... maaf sgt... sorry... huhuhuhu...

aku x tau la pa ko perasaan ko... ko ckp ko x mrah... tpi, bila tgk keadaan sekeliling... atau keadaan semasa... rsanya ko terasa hati kat aku atau dalam erti kata lain ko marah... sorry... aku sengaja... hehehe jangan marah(sengaja lae).........

tpi itu hak ko kan... sma ada ko nk maafkan aku atau x... terpulang la... tpi aku btul2 mnta maaf... ubah la blik setting tu... :(

tpi lau x nk ubah gak... aku just andaikan yang ko mmg marahkan aku yang teramat sangat...
sorry,sorry,sorry... dah la cuma ini jak cra aku nk tau pasal ko(mnta simpati...) tpi ko cam ney plak... ok...

wey, jgan la bha gni... huhuhu... warrgghhhh!!!!! mcm nk nges owh... huhuhuhu... sampai hati ko... huhuhuhuhu... aku tau la aku dah x penting... lae pun ko dah ada kwn bru... huhu ( nk kna pelempang aku ney)... :((

nk tau x spa org yg aku maksudkan ney??? hahaha x pe la... siapa mkan gula rasa manis... once again... i'm sorry... :)

sorryyyy

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget