Sahabat Maya

Wednesday, February 2, 2011

Kisah lalu

Assalamualaikum W.B.T dan salam sejahtera

hari ini aku selongkar almari aku..... aku nk kmas... n buang pa yg x patut disimpan..... tym aku keluarkan semua tu, aku terjumpa semuala diari lama aku... aku bca la blik apa yang telah terjadi pada aku 2 thun lalu...(tym F5 )... keperitan aku tym F5 bleh tahan la...

thun tu jga adalah thun yang kira teruk la jga... aku sambut bufday aku dengan tangisan... tym aku bufday, aku terima satu makian... dari org yg aku x kenali... huhuhu.... itu dulu... dah jadi kisah silam dah... then, bila d imbas2 kembali, dulunya aku seorang yang keras kepala dan ego tinggi... :)... itu dulu.. sekang x lagi.. :D

bila aku belek2 diari tu... aku terjumpa ney :-

" hapy bab still dapat send msj lae ngan ko...jika kemarin adlh hari terakhir pertemuan kita, anggaplah jodoh pertemuan kita sampai di situ sahaja di dunia ini...
jika kenangan yang kita cipta bersama meninggalkan kesan yang pahit... maafkanlah diri yang tidak sempurna ini ...
andai kenangan kita bersama sesuatu yang menggembirakan tempatkanlah di minda... agar diri ini menjadi teman senyummu dikala duka...

maafkanlah dosa yang terkumpul disebabkan minda dan mulut yang tidak boleh menyimpan keaiban.... halalkan lah segalanya dari ilmu, sedekah, makanan, minuman dan juga pertolongan...

jika hayat dipanjangkan... Insyaallah kita akan bertemu lagi suatu hari di masa yang
akan datang...

hiduplah dalam senyuman dan kegembiraan... doaku agar kau kecapi kebahagiian yang kau impikan..... sabarlah dalam menempuh ujian Allah... "

itulah antara benda yang aku jumpa... hehehe


walaupapun itu hanya la kisah yang lalu....



No comments:

Post a Comment