Sahabat Maya

Tuesday, February 15, 2011

fikir la

Assalamualaikum....

hari byak plak cerita aku.... mcm2 ak nk share hari ini....

bila d imbas kembali hidup ini... wow, byak dah aku lalui.... sekarg ney... still lae teruskan penggembaraan untuk merungkai persoalan pada masa akan datang.....

kadang2 kita x sedar apa yang kita katakan dalam hidup ney... bila kita marah... mesti kita wat satu statement yang hebat... then bila kita dah sedar.. semua tu kita dah lupa.... dan kembali sperti sedia kala.. lupa dengan apa yang ungkap ketika kita marah...

adakah aku juga begitu??? nnti r aku kji hdup aku...

walaupapaun.... nasihat aku untuk pembaca... hidup ney jadi la seperti tembok yang kukuh... x runtuk dek angin... jangan jadi seperti lalang.... makin berisi makin tinggi dah tu terumbang ambing bila di tiup anggin... bangga padahal x memberi apa2 kebaikan kpada kehidupan....

No comments:

Post a Comment