Sahabat Maya

Friday, July 1, 2011

Aku Rindu Mereka

Assalamualaikum W.B.T dan salam sejahtera...

hari rabu yang lalu, ada function kat sekolah lama aku... so, aku pun jadi wakil penjaga la untuk adik aku... mula2 tu aku memang terkejut la dengan junior2 aku punya gaya... begini ka junior aku sekarg? itulah soalan yang timbul di benak fikiran aku...

lepas beberapa minit kat sekolah tu, tetiba hati aku jadi sebak... air mata aku macam nak mencurah jak keluar dari bibir mata (bersastera la plak aku pepagi ney)...
baru aku sedar yang aku amatlah rindukan rakan2 seperjuangan aku...

"aku rindu sangt kat korg, korg tau tak? aku nak sgt kita kumpul balik kat sekolah tu... then cerita2 ketawa2 n wat actvty lagi... i miss u all... miss very much.... korg nak tau x , bila ku rindu korg aku selalu tgk gambr kita bersama dulu... aku nak play disc yg kena bgi tym last party tapi, dah beralih tangan... ...
so, now.. tgk gambr jk la... WARRRRGGGHHHHH... aku nak disc tu blik... huhu " sambil mengalirkn air mata



kepada sahabat aku.. 5 perdana 09 @ trt member... korang la member yang terbaeekkkkkkkkkkk!!!! RINDU N SAYANG KORANG SESANGAT.....


yang merindui kamu
Atie @ tijay

No comments:

Post a Comment