Sahabat Maya

Saturday, July 16, 2011

Minggu pertama

Assalamualaikum W.B.T dan Salam Sejahtera...

Disebabkan kesibukan yang tidaklah melampau sangat... dan kepenatan yang amat mendera diri... aku malas nak update blog ney.... :D

Minggu PERTAMA, Tahun KEDUA dan semester KETIGA... aku kat Politeknik KK...

seminggu dah sesi kuliah bermula, pada minggu pertama ney... biasanya sesi perkenalan la kn... tetapi ada juga la lecturer yang rajin sangat nak mulakan sesi belajar....

kelas aku masih lagi dihuni oleh wajah2 yang sma... dan yang pastinya kini kami hanya tinggal 41 org sahaja... banyak kn... seorang pindah... ntah la kemana....

untuk minggu pertama ini juga, aku betul tertampar dengan course yang aku ambil... mungkin dahulunya aku rasa aku boleh tapi kini aku kena ubah MIND aku kepada aku HARUS/KENA buat yang terbaik untuk kali ini...

sebagai insan yang tidak mempunyai basic yang sangt kukuh dalam bidang ney, aku hendakla berusaha bersungguh-sungguh....

sekarang ney, perasaan aku betul2 dah bercampur dah... takut ada semangat pun ad
a...
EC(electrical course) untuk sem ini memang mencabar... dapatkah aku kekalkan pointer aku? insyaallah...

untuk minggu ini juga... dah 2 kali aku jalan2 dengan member aku... sekali p 1B dan turun KK... NONTON WAYANG... HARRY POTTER part 2... mungkin ini adalah filem terakhir aku nonton kot... :D

dan yang pastinya kini, aku kena ready dengan benda baru dalam EC ney, dan aku
taknak dah main2... hehehe focus yang paling utama....

that's all...
now get ready with the module and practical with the higher voltage, more challenges and tough....

luv EC
Atie

No comments:

Post a Comment