Sahabat Maya

Tuesday, July 26, 2011

proven

Assalamualaikum W.B.T dan Salam Sejahtera.....

hidup umpama roda.... kadang kita di atas, kadang kita di bawah....

hari ini kita bahagia, mungkin esok kita derita....

kembara hati aku hari ini betul2 menguji diri aku... dari awal pagi nak ke kuliah... hingga aku bangun kembali dari lena...
terdetik dihati untuk mencari sesuatu yang mungkin akan membuatkan aku yakin dengan jalan ini... dan ternyata benarlah segalanya.....

benarlah pepatah " masa akan menentukan segalanya" , kini masa membuktikan segalanya... apa yang tersembunyi telah pun nyata... Alhamdulillah... KEPASTIAN mengunjung TIBA...

kala dini hari, aku mencari-cari... akhirnya, pada ketika ini.... segalanya muncul... lega rasanya hati ini... ringan bahu melepaskan beban yang selama ini tidak perlu aku pikul...

dan, terbuktilah post aku sebelum ini... AKU DAH TAK KENAL KAU SIAPA.... :D

adakah ini adalah petanda dari Yang Maha Kuasa? Semoga ini adalah petanda yang BAIK... INSYAALLAH....

Hiduplah Dalam Ketenangan Agar Hidup mu Lebih Hidup....
Atie

No comments:

Post a Comment