Sahabat Maya

Sunday, July 24, 2011

Alhamdulillah....

Assalamualaikum W.B.T dan Salam Sejahtera...

Hidup tidak selalunya indah... begitu juga dengan langit yang tidaklah selalunya cerah..... hidup ney, umpama air pasang... ada pasang dan surutnya...

Satu lagi Kembara Hati dalam episod kisah sebuah cerita yang akan aku hadapi.... itu nanti...

ALHAMDULILLAH....
sekarang ney, aku nak cerita pasal seorang sahabat aku... dahulunya kami jauh sangat... aku pun tak tahu kenapa... mungkin juga kerana kesilapan diri aku, tapi aku tak pasti apa...
apa yang aku perasan, mmber dia @ member aku juga ada something yg cuba disampaikan... tapi tak sampai2 dengan aku...

walauapapun, aku gembira kerana semua dah selesai... walaupun aku kehilangan seorang sahabat..... tapi Allah gantikan dengan satu lagi sahabat.... :D

No comments:

Post a Comment