Sahabat Maya

Sunday, July 31, 2011

Pening + blurr = ???

Assalamulaikum dan selamat sejahtera...

dah seminggu dah aku berada dalam keadaan tertekan yang x la teramat sangat... tapi, boleh menjejaskan kesihatan aku juga la.... huhu

untuk minggu ney jak macam2 juga la perkara yang terjadi termasuk la... ESCAPE class untuk yang pertama kalinya... hehehe... kejadian ney hari khamis yg lalu.... 4 da 1st time 4 this semester... :)ngee

sebenarnya, pening + blurr ney untuk presentation team aku esok... presentation PLC (programmable logic controller) and Automation..... course ney, kira maut juga la bagi aku... sebab... banyak sangt benda kena kenal dan kena faham fungsinya... belum masuk lagi schematic diagram... :D

dah seminggu dah aku cari info pasal benda ney... so, esok... aku harap rakan2 aku akan faham la... apa yang KAMI AKAN BENTANGKAN.... bak kata korang " sama-sama la kita belajar " peace.... :D

gambar tym SPM... hehehe

dan yang terakhir.... AKU NAK MINTA MAAF SANGAT KEPADA SESIAPA YANG PERNAH TERASA KAT DIRI AKU... MAAFKAN AKU SANGAT2... DAN KEPADA TEMAN SEPERJUANGAN AKU SEKARANG... AKU MINTA MAAF DENGAN SIKAP AKU HARI JUMAAT YANG LALU.... AKU TERTEKAN CIKIT.... INSYAALLAH... LEPAS NEY SEMUA ITU AKAN AKU ELAK... :) MAAF....

*atie*

No comments:

Post a Comment