Sahabat Maya

Sunday, August 21, 2011

بسم الله الرحمن الرحيم

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum.... dan salam Pedoman...

Alhamdulillah, hari ini selesai beberapa tugas yang patut di selesaikan... n the most important thing... hehehe aku pasang ceiling fan... (hebat tak aku ? :P)
tak nak la aku malukan diri aku sebagai budak electrical depan beliau kan.. hehehe... (padahal ada manual book wakakakaka)

sebenarnya, aku nak cari bahan untuk oral presentation aku sok... tapi, memangdangkan aku buka blogspot first... so, aku pun selongkar la web ney.... 
dalam kesibukan aku selongkar web ney... aku terjumpa sesuatu... nak tau apa? ( tak ya la)

aku agak terkejut juga la membaca nya... aku tak pasti lagi kesahihannya... tetapi yang pasti... aku tak sangka betul... hebat sangat pengaruh insan ini... tak tercapai dek akal aku di buatnya untuk memikirkan... Masya ALLAH... hebat nya aturan-Mu.... 
untuk percaya segala yang terjadi di hadapan screen lp aku... 

aku tak tau apa yang perlu aku lakukan... rasa bersalah yang teramat sangat... ya memang aku buat begitu... tapi aku ada reason sendiri... mungkin sedikit ego kalau aku cakap aku tak pernah menyesal atas tindakan aku tapi yang pastinya aku cuma nak ................................................

 Astaghfirullah al azim...
terlalu banyak dosa yang bertakung dihati ini... sehingga sukar untuk dibersihkan... sehingga ramai yang ber"salah sangka".... 
sesunguhnya Allah Maha Mengetahui niat hati aku berbanding manusia... 

aku buntu, aku hilang akal... tapi, aku terima semua ini sebgai satu ujian untuk senyuman pada hadapan.....


--> maafkan saya, andainya diri ini pernah melakukan kesilapan kepada anda... saya mohon sekiranya anda ingin saya meminta maaf secara berhadapan dengan anda, saya cuba sedaya mungkin untuk meminta maaf... boleh la sms saya atau email saya... 
saya minta maaf yang teamat sangt kepada sesiapa yang pernah terasa dengan saya....


akhir kata dari aku pada petang ney:-
Kita tidak akan kenal bahagia sebelum melalui sengsara, tidak kenal cinta sebelum faham erti benci, tidak menghargai senyuman tanpa air mata pedih.


Mengharap Kemaafan
Hatija

No comments:

Post a Comment