Sahabat Maya

Saturday, August 27, 2011

kAMi SaHabAT sELamNya

Assalamualaikum W.B.T Dan Salam Bahagia...

kemarin aku dengan member aku turun kk nak cari baju raya... sampai sembulan kami jalan... hehehe

kami juga buka puasa kat kk... KAT MCD API2....
YUM2 ~~~ FAV8 :)

DELICIOUS.... :p

thnx guys bab sudi terima pelawaan aku nak berbuka puasa sama2...
kamu memang sahabat aku selmanya....


hehe. bahagia drg makan...


pasangan bahagia

Kami sahabat selamanya

ini la kami....
nak cerita ckit psal drg ney... yg gurlz... kitaorg dah kenal 12 TAHUN dan... yg guys plak, sorg tu aku dah kenal  9 TAHUN yg 2 org lgi 6 TAHUN... dan mereka ini la antara sahabat aku selamanya... INSYAALLAH.... :)
semoga persahabatan kita kekal selama-lamanya... Amiin...

sahabat mu 
HATIJA 

No comments:

Post a Comment