Sahabat Maya

Thursday, August 25, 2011

Cerita Sebelum Cuti

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamulaikum W.b.t  dan Salam Ceria....

Lama dah aku x update blog aku... semua sebab aku kekeringan idea... tak tau nak share apa... n now I'M BACK!!!!

macam2 perkara yg berlaku hari ini.... dan Alhamdulillah... semua perkara menggembirakan....

nak dijadikan cerita.... begini ceritanya... hari ini kami ada 2 QUIZ, 1 TEST n PRESENTATION... n klas kami hari ini mmg fullblast... non-stop (erk?) 
memandangkan banyak yg perlu aku wat... so aku x tido la semalam... study (ermm)... bab x tido, so,aku lambat la gerak nak p kelas... hehehe (hairan~~~)

dalam lambat2 aku tu... tym aku tunggu bas... TIBA2... (suspen...) ada 1 kereta ney laju jak meluncur kat jalan raya tu... mcm aku kenal kereta tu.... tpi aku wat tak tau jak... mungkin salah tengok kot... then, telefon aku bunyi... empunya kereta tu call aku... ADAKAH patut dia suruh aku jalan kaki p tempat dia.... agak2 la... JAUH TU... dia ckap jalan cikit jk... aku pun pa lagi... tolak la... aku suruh dia jalan terus... hehehe....

tak lama lepas tu.... kelibat bas pun kelihatan... kat seberang jalan pula aku nampak kereta yg sma... so, aku call la empunya kereta tnya dia wat U-Turn ka... DENGAN EGONYA dia cakap dia x buat U-turn... hahaha.... seminit lepas tu... dia muncul... wakakakaka..... lucu plak... nak tipu aku konon... INGAT AKU RABUN... hahahahaha

hehehehehe JANGAN MARAH PAKCIK.... THANKX  :D  hahahahaha

habis cerita bustop... then quiz... 2 HARI DAH QUIZ... 2 hari juga aku BLACK OUT tym jwab soalan... huhuhhuhuhu... sedikit kecewa...

last kelas Math.... x ramai yg datang.. semua balik... bukan balik rumah... ada yang balik 1B... hehehe... nonton wayang... ish3...

sebelum balik tu... aku rasa macm esok raya dah... aku dah rasa dah AURA raya tu... hahahaha....

---> sebenarnya aku menanti balasan sms dari seseorg... tapi yang muncul len plak... InsyaAllah ada perkara yg menggembirakan di sebalik semua ini yang Allah aturkan... InsyaAllah...

itulah cerita hari ini yg x seberapa yang nak aku kongsikan... JANGAN MARAH kepada sesiapa yang terasa....

p/s: selamat ulang tahun kelahiran yg ke 19 kepada tahir @embo... welcme 2 da club.... hahahaha :) peace bro... semoga Allah memberkatimu.... Amiin...

Aku harap kita berjumpa lagi lepas raya... selamat bercuti buat sahabat2 aku yang terbaik... sahabat DET3A.... 

sahabatmu
atie

No comments:

Post a Comment