Sahabat Maya

Sunday, August 14, 2011

Selamat Ulang Tahun...

Bismillahirrahmanirrahiim...

Assalamualaikum dan selamat malam....

alhamdulillah... hari ini genap la 19 tahun aku menghirup udara yang diberikan secara PERCUMA dari Allah kepada hambanya....
thnx untuk kek ini.... :)

SELAMAT ULANG TAHUN KELAHIRAN UNTUK DIRI AKU YANG KE 19... and to my brother also... afisah@pisah... :D

Makin tinggi nilai umur kita kecapi, makin dekat ajal dengan kita... (ini bukan hipotesis... ini kenyataan la!!!!)

seperti insan lain yang berada di muka bumi ini... mestilah nak celebrate birthday kan... mcm tu juga la diri ini... tetapi, memandangkan tarikh hari lahir aku jatuh pada bulan ramadhan... so, aku ngan member pun keluar untuk buat kenduri kesyukuran... ataupun buka puasa...
nak dijadikan cerita.. kat kelas tu, aku bukanla insan yang speSIAL sangt... sampai nak celebrate2 ney.... kat klas aku ada 2 orang yang  sama D.O.B.... and the person is, the person that i mention before... so, dia pun bawa la genk dia tuk berbuka puasa bersama... :)

sebenarnya aku agak kecewa la sedikit bab dua member tak dapat join.. tapi aku tetap happy bab ada AYDA... sahabat DUNIA AKHIRAT.. INSYAALLAH.... kitaorang buka puasa di tempat yang sama dan hari yang sama pada tahun lepas...

kalau last year, kami just 7 org jak... kali ini... kenduri BESAR.. 13 orang... ramai kan... hahaha....

walaupun pepagi buta tadi aku sedikit kecewa... tapi Alhamdulillah... ada senyuman yang menanti untuk diukir... :)

terima kasih sangat2... untuk hari yang membahagiakan ini... n kepada beberapa oarng yang aku x kenal tu... hehehe... maafla kalau kamu heran ngan sikap aku... hehehe... aku tak boleh diam la klau dah melekat dengan ayda... :P

TERIMA KASIH TAK TERHINGGA kepada afisah... untuk buku itu... :)
kepada nazeer... thnx bro...
n kepada PAKCIK aku yang terbaeekkkkkkkk ZULFADHLI.... :p
Atas hadiah yang diberikan... thnx bro... :D


kepada kak syai @ syaidatul... thnx for the birthday song.... :) really appreciate it.... 
kepada bro guy... @ faiz... thnx bro... syukran jazilan.... :)

and kepada semua member yang memeriahkan hari yang tak la meriah ney... thank you very much.... :D

wajah2 menanti untuk berbuka... :)

meeting untuk cari way pada malam2 buta....



sesungguhnya bergantung harap kepada manusia atau berharap kepada manusia hanya akan membuatkan diri kecewa, tetapi... jika kita berharap pada ALLAH... bahagia akan menanti... InsyaAllah... 

dan hari ini juga aku telah jumpa buku yang aku telah cari selama setahun... novel TAUTAN HATI... :D

salam perjuangan,
happy 19,
HATIJA

No comments:

Post a Comment