Sahabat Maya

Saturday, August 13, 2011

ORIGAMI & RESUME

Assalamualaikum W.B.T dan Salam Sejahtera...

Alhamdulillah, kini kita berada dipertengahan bulan ramadhan sudah...

dari tajuk kat atas tu, aku sebenarnya nak share dua cerita.... pada rabu lepas, kami telah pun diberi tiga helai kertas untuk di isi... pertama, borang daftar module, second- borang bioadata diri dan resume, terakhir adalah akur janji... semua ney untuk LI sem depan.. :D
k... nanti sambung balik pasal LI ney...

khamis lepas plak, time class BI... lecturer kitaorg bgi piece of paper... ingtkan nak wat pa la... tetibha madam gtau hari ini kita akan buat origami... hahahahaha... lucu la... macm budak tadika plak tu... hahaha... bukan suka2 tau nak wat origami ney... ney semua psal bab dua dalam module la... instruction bab... so, madam tu bgi la instruction kami pun buat la origami ney... wat penguin... hahahaaha...
then, origami tu kami hantar... hahaha... mcm2 jenis penguin ada...
khusyuk mereka wat origami... hehehe
habis cerita penguin...

malam khamis plak... aku wat resume sendiri... knapa? sebab syarikat yang aku nak apply tu, drg minta resume.. tak nak la aku hantar resume yang aku isi tu.. bab aku isi main2.. hehehe
susah jga nak wat resume ney... tapi, memangdangkan aku just nak practical jak... so, simple pun x pa kot... aku harap ada la yang berkenan untuk terima aku practical...
my simple resume :P
surat permohonan

that's all cerita aku... untuk meyemakkan wall blog aku... :p

No comments:

Post a Comment