Sahabat Maya

Wednesday, December 28, 2011

DEAR MaiGy


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

untuk pembukaan cerita aku nak buat selingan sikit... hehehehe
minggu ney minggu ke-2 aku LI... serius, teda keja... just duduk main game... hehehehehe :D

*masuk topik

Dear MaiGy.... x sabar rasanya untuk memilikimu.... ( <----- ayat nak mampos.... )

siang malam aku mimpikan my sweetheart ney..... hanya masa yang akan menyatukan... hahahahahahaha

boleh gilaaa aku klau begini hari2...
asyik terpikir kan MaiGy.... hehehehehe.... 

nk tau sepa MaiGy ney... jeng jeng jeng.... hahahaha.....
InsyaAllah.... satu hari nnti aku akan gtau juga....


p/s : lepas ney, aku akan jarang online lagi... huhuhuhu... aku kan rindu yang teramat sangat dengan Kembara Hati ney...
kepada member2 yang kat luar tu.... kalau ada sebarang pertanyaan atau persoalan..... jangan la ajukan kat formspring.... x terbalas nanti... haahaha
DIRECT la tembusi line Hp saya yang bernombor.... 01*-*******.... hehehee

k itu sahaja..... :D
sekian...

No comments:

Post a Comment