Sahabat Maya

Monday, December 19, 2011

hari terakhir cuti....


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera....

setelah melalui cuti yang agak pendek dan agak membosankan... 
akhirnya... tiba jua ke penghujung cuti.... dan keseronokan itu tiba.... :D

mingu terakhir cuti ini.... aku boleh katakan agak seronok jugalah... sebab kerja aku ---> jalan2....
walaupun aku buat gerakan solo... tapi tetap BEST... 


dan tadi adalah hari terakhir cuti aku....
kerana esok bermula sesuatu yang baru dalam hidup aku...
FASA hidup yang baru ... 

memandangkan tadi hujung minggu.... so, aku dengan abang, kakak dan adik aku.... jalan2 r... kami round2 KK...


DARI 1B.... terus melencong pi Tg Aru Beach.... picnic kat sana... balik tu... kami terus ke 1B lagi... hahaha....
walaupun penat.. tetap enjoy.... tuk last day cuti.... 

<3 it


InsyaAllah... esok akan aku jalani satu cerita hidup yang baru lagi...
semoga segalanya berjalan dengan lancar.... 


AMIN YA RABB...

No comments:

Post a Comment