Sahabat Maya

Friday, December 30, 2011

nice day

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

sehari lagi kita akan melangkah ke tahun hadapan....
2011 banyak perkara yang menggamit kenangan tapi aku tak nak cerita sekarang.... hehehe

aku nak cerita kisah hari ini....
hari ini adalah hari jumaat.... so, aku ingat aku nak jumpa member aku kat poli... 
so, aku pun bawa la lappy kesayangan ney p tempat kerja...

starting pagi, after buka balutan cabel... n reset printer ( teda dalam carta kerja... ney kes teda kerja so, cari kerja... )
kerja kitaorang tengok movie jak... hahahahaha 
langsung tiada keja nak buat... so, duduk kat meja then tengok movie...

tengah hari tu plak, member aku ajak p 1B... just lunch... tapi aku tolak pada awalnya... bab aku nak jmpa member aku kat poli, tetibha member aku cancel...
dengan meredah kepanasan, aku pun cabut la join p 1B... hahahaha

then balik p tempat keja.....
tym aku menyeberang jalan... dengan gaya "gila" aku seberang jalan tu... 
rupanya aku d perhatikan oleh seseorang... (malu)
bila aku pusing kanan... rupanya, penyelia aku duduk kat bustop... dengan malunya aku meneruskan perjalanan... =.="

sampai jak kat office elect.section... sambung tengok wayang... hehehe
dan menunggu waktu pulang...

perkara sedih (konon jk) : member2 seangkatan aku, 3 orang... semua bla awal... tinggal la aku sendiri punch card mereka... huhuhu.... smpai hati kamu tinggalkan aku sendiri... pas ney aku plak bla awal... hehehehe

perkara bahagia : waahhhhhhhhhhh ..... x terkata .... aku gembira.... hehe

p/s : andai jodoh itu adalah untuk ku... akan ku terima untuk merebut Cinta-Nya dan mencari Redha Illahi... 

atie 11

No comments:

Post a Comment