Sahabat Maya

Monday, December 26, 2011

Practical Week


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Minggu lepas 19.12.11 adalah satu tarikh yang kira agak bersejarah juga la dalam hidup aku... sebab aku akan mulakan satu kehidupan baru...
Alam pekerjaan...

sebelum ney pun aku pernah juga bekerja... time tungu result SPM.. part time kat McD... tapi itu kerja suka2... yang ini pulak... serius sikit... hehehehe
al maklumlah.... praktikal.... 

aku rasa ramai yang adh tahu apa itu practical kan??? kalau kami kat poli kami panggil LATIHAN INDUSTRI (LI)..

aku LI kat salah satu cawangan SABAH ELECTRICITY SDN BHD .... hehehe

kenapa ku pilih tempat ini???
sebab, akhir2 sem 3 hari itu... hati aku betul2 tertarik dengan POWER.... so, aku pilih la tempat ney....

ok..

untuk mingu pertama ney, serius.... BOSAN...
kerja memang tiada... hahaha...
yalah course aku kan electrical... so, kalau ada problem dengan electric jak la baru gerak... klau teda problem... duduk2 jak la... hehehehe

tapi, ALHAMDULILLAH... walaupun duduk2... ada juga benda aku nak tulis kat reflectif jurnal... ndak la juga di cakap pergi sana untuk duduk jak... hehehe

pada mingu pertama tu... ada juga la aku contact ngan member2 aku... tanya khabar dorang.... majority cakap bosan... hahaha... kena2 lagi yang LI sorang2... hahaha

syukur la... aku tak berseorangan... kami ber-5... 3 budak electrical n 2 budak mechanical... so, x la bosan yang teramat sangat...

kesimpulan aku untuk minggu ney adalah : STEADY & SIMPLE

P/S: MAAF la... teda gambar untuk tatapan.... ada sebab yang sangat munasabah... :D
terima kasih kerana sudi membaca hingga keakhir ayat... :D

atie 11

No comments:

Post a Comment