Sahabat Maya

Monday, December 12, 2011

Kecewa Dalam Bahagia ( H A M P A )

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamulaikum dan Salam Sejahtera....

huhuhu..Kecewa Dalam Bahagia

Hari ini result FE keluar...

DUP DAP DUP DAP...

mmg perasaan aku dari semalam memang tak tenang.... sampai aku tak boleh tidur... 
memandangkan aku terlalu-lalu la takut cikit nak tengok result... so, aku plan aku turun p KK hari ini... :)
sebabnya.... aku nak penatkan diri aku... bila aku balik baru aku tengok result....

KECEWA DALAM BAHAGIA...

sejujurnya... memang aku kecewa dengan result aku sem ini.... sekali lagi... jatuh... walaupun tak banyak tapi... sedih gak la... tiada peningkatan.... yang ada hanya PENING.... :(

tapi, aku bahagia kerana SEM 3 adalah SEM yang paling bahagia untuk ak... sebab banyak kenangan aku dengan kawan2 kelas aku... happy sangat... :)

kesimpulannya... AKU KECEWA DALAM BAHAGIA.... 
Atie

No comments:

Post a Comment