Sahabat Maya

Friday, December 2, 2011

Terasa

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatu dan salam sejahtera...

selamat pagi... :)

aku tak dapat tido... ak pun x pasti knapa... padahal... ak penat gila seharian berjalan...

sebenarnya banyak aku nak share... tapi.... aku malas nak buat ayat dan taip.... :D

TERASA...

apa yang aku terasa ney? 
sebenarnya banyak perkara.... 

tapi yang paling impak adalah... STATUS SALAH SATU friend aku kat FB... FB lagi...

YA... itu status dia... tapi, status dia betul2 menampar aku dan membuatkan mata aku segar di awal2 pagi ney...
aku tak boleh nak salahkan dia...

tapi aku nak BERTERIMA KASIH not directly~~~ kat insan itu...

mungkin ini salah satu teguran untuk diri aku.... 
salah satu langkah untuk aku muhasabah diri dan LEBIH BERHATI-HATI...

bicara tentang HATI... hati aku pun owezzzzzzzzz terasa.... huhuhuhu

aduuuuhhhaaaiiii.... penyakit hati....
dan aduuhhhaaaiiii..... perasaaannnn hati...




selingan ==> setelah sekian lama... AKHIRNYA.... :D

No comments:

Post a Comment