Sahabat Maya

Thursday, December 22, 2011

SEMENTARA.....

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

untuk SEM 4 ini aku sedang menjalani LATIHAN INDUSTRI.... di salah satu power plant d kk... :D

untuk minggu pertama ini.... serius bosan gila... memang x buat apa2.... kmi just duduk2 jk... hehehe...
Alhamdulillah... tempat aku LI tu... ada genk... selain classmate aku sendiri... ada 2 org lgi dari mechanical department...

yang sorang aku memang kenal last sem.. yang sorang aku baru kenal diz sem...

keadaan aku sekali lagi macam biasa... aku bekerja dalam satu pasukan yang majority nya adalah lelaki.... maklumlah course aku ney adalah technically nya untuk lelaki... tapi tu la... adapun perempuan cuma beberapa sahaja...

ini lah pengalaman aku yang pertama sebagai student electric... memang jauh beza apa yang aku belajar kat kuliah dengan time practical ney... aku harap aku dapat satu pengalaman yang menjadikan aku lebih kuat untuk berdiri teguh pada course ini... AMIIN...

itu jk yang termampu aku coretkan....

so,

memandangkan waktu yang agak kurg untuk aku update blog aku... so, kemungkinan besar aku tak akan update untuk sementara waktu.... lebih kurang dalam jangka waktu 6 bulan "maybe"....


andai umur masih tersisa.... InsyaAllah.... akan aku update cerita2 aku disini... terutamanya... pengalaman yang amat menyeronokkan bersama teman LI... :D


sekian...

No comments:

Post a Comment