Sahabat Maya

Saturday, December 31, 2011

selamat tinggal kenangan, selamat datang harapan


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum dan salam akhir tahun, salam ceria

hanya tinggal sejam lebih 2011 akan melabuhkan tirai....
Alhamdulillah... sepanjang 2011 terlalu banyak kenangan yang membuat kan aku bahagia sangat... 
kalau nak tahu kenangan apa... boleh la round2 blog aku... :D

simple story 2011...

awal tahun aku masuk sem 2... 

  • sepanjang sem 2, aku tak bertegur dengan seseorang sepanjang sem... at the same time, hubungan aku dengan ** ** aku berbaik semula.... kira ok la~~~ awl2 tahun... :P
  • sepanjang sem 2 juga, banyak perkara lucu yang terjadi .... x lupa juga sikap aku yang malas nak p kelas... :Dngee
  • then, aku chat dengan seseorang... insan yang baik pada pandangan aku.. walaupun aku x mengenali dan x pernah berjumpa dengan insan itu... 
  • dan, POINTER aku jatuh... :(
  • kisah aku berulang kembali seperti kisah 2009...
pertengahan tahun aku masuk sem 3

  • jauh di lubuk hati aku, aku ingin mengubah hidup aku.... dan akhirnya sem 3, aku dapat mengubah imej aku dan Insyaallah, sikap plak... (aku masih berusaha)
  • terlalu banyak kenangan bersama member2 DET... sayang kamu semuaaaaaaa
  • jalan2 time raya....
  • first time wat open house n masak untuk orang ramai... hehehehee :P
  • first time beraya di rumah dia.... (terima kasih sudi jemput)
  • dinner, bowling time, ber"gila" time dan banyak lagi masa2 yang NICE.... 
  • nice moment time wat prototype, n final exam
  • LOVE DET 3A
  • pointer aku juga, jatuh sem ini... :(
AKHIR TAHUN
SEM 4... (industrial training @ practical)
  • pengalaman baru....
  • nice day n moment also...
  • the best thing are.... TEDA KERJA... hehehehe
overall...
hati aku telah diketuk... tapi aku x berani nak buka... 
biarlah ia pergi tanpa kesan...

lagu untuk tahun ini adalah.....
MAY- sendiri
(lagu ini menemani aku sepanjang tahun.... )

tahun ini sangat membahagiakan aku...
aku harap tahun depan adalah tahun yang membahagiakan juga... :D

atie 11

No comments:

Post a Comment