Sahabat Maya

Sunday, February 19, 2012

adakah ini ulangan kisah?


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum W.B.T dan slam sejahtera

simple... aku just nak luah perasaan kat blog tersyang aku ney... 
kalau korang x nk baca terpulang... :D

perkara yang lepas itu kita sebut sebagai pengalaman... dan dari pengalaman itu plak terdapat pengajaran...
DAN AKU BENAR2 DAH BELAJAR DARI PENGALAMAN TERSEBUT.... 

sejak kejadian yang menimpa diri aku pada tahun 2010.... aku yakinkan diri aku agar lebih kuat dan tabah untuk melangkah... dan lebih berani dalam membuat keputusan....

setelah itu, pada tahun 2011... 
mungkin apa yang aku lakukan adalah silap aku sendiri... AKU PEGI ADD GIRLFRIEND mmber aku(ex bf)
selepas aku nampak dia dah bahagia dengan GF dia... aku pun bla la... malas dah aku nak ganggu orang ney... lagipun aku tahu dia memang akan bahagia walaupun kena letak dimana sekalipun tanpa aku... sebab aku ney tak pernah WUJUD pun dalam hidup dia... ok stop it...

sebelum aku masuk kuliah balik (sem 3) AKU DELETE LA semua ACCOUNT FB AKU... sebab aku nak concentrate lebih kepada study tanpa ada gangguan yang tidak patut seperti FB... 

hiduplah aku dalam kedamaian selama 7 bulan plus2... seriously... kisah aku yang lalu aku, terutamanya "kisah kami" aku dah boleh lupa dah totally.... dengan kisah2 sampingan selepas itu.... 

aku harap kedatangan kau kali ini adalah untuk menjalinkan ukhuwwah kerana Allah... menjalinkan persaudaraan sesama muslim... bukan kerana hal2 yang lain... 
kalau boleh aku nak kenal kau sebagai kawan aku... berkawan kerana inginkan tali persaudaraan dan ukhuwwah yang boleh mendatangkan manfaat untuk diri..... aku harap ini bukanlah ulangan kisah dalam version yang berbeza....

Ya Allah... 
andai ini adalah takdir untukku
tabahkanlah hati ku melalui dugaan ini...
andai pertemuan ini adalah yang terbaik untukku
berikanlah aku kekuatan untuk menghadapinya
andai ini adalah satu ujian dariMu
redhailah aku, agar aku ikhlas dalam menempuhnya....
Ya Allah...
berilah aku kekuatan agar aku mampu untuk bersabar dalam segala perkara
semoga setiap tindakan ku dalam Redha MU ya Allah...
Amiin Ya Rabb Al alamiin... 

terima kasih kerana sudi membaca sehingga noktah ini.

No comments:

Post a Comment