Sahabat Maya

Monday, February 20, 2012

Cerita Gila


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum dan salam sejahtera

sepanjang practical ney, ini la kali pertama cuti aku yang paling panjang... 5 hari berturut-turut... BEST KAN?

aku start cuti dari hari khamis mingu lepas sampai hari ini... isnin...

berbalik kepada tajuk aku...
apa yang cerita gila ney sebenarnya.... sepanjnag 4 hari aku cuti... kerja aku on9 memanjang... boleh kira 15 jam la aku on9.... lappy aku ney, 3 hari dah x off... :Dngee

semalam, hari ahad adalah hari yang sangat gila bagi aku... kerja aku chatting memanjang... chattttttiiinnnnggggg jak dari pagi sampai malam...bila malam pulak bergayut kat telefon 3 jam juga rsanya... habis dah 5 bab aku cerita dengan member aku... 
last2 pagi tadi.. kepala aku berat sangat... PENING (padan muka)
lepas solat subuh aku continue tido... bab aku tak leh tahan dah...
kalu dah tido maknanya aku tak turun keja la hari ini...
so, aku pun SMS la satu ney suruh dia punch kad aku...
last2 bila aku bangun n aku tengok hp no DiGi aku.. rupanya member yg aku suruh punch tu pun tak datang.... 
aaarrrrrggggggggggggggggggghhhhhhhhhhhhhhh 
HABISLAH...
takkan la semua budak practical x datang keja? jeng3... 

lepas ney, aku nak kurangkan dah on9 ney.... kesan dia terlalu hebat dengan hidup aku....
:D
n lepas ney, aku nak rajin2 dah p kerja... x nak dah ponteng... hehehe....

No comments:

Post a Comment