Sahabat Maya

Sunday, February 26, 2012

maaf dari hati

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum dan salam bahagia

terlebih dahulu aku menyusun sepuluh jari memohon seribu kemaafan andai selama aku dan anda(semua yang mengenali diri ini) ada salah faham, ada yang tersakiti kerana kata-kata aku melalui kata-kata secara face-to-face, sms, calling, fb, twitter, YM, dan melalui penulisan blog ini... aku mohon maaf sangat-sangat.

manusia itu tidak pernah lepas dari melakukan kesilapan, dan kesalahan... umur itu rahsia Allah... bila-bila masa nyawa kita akan diambil...
sebelum terlambat ingin aku minta maaf andai ada yang terasa...

sekiranya ada sebarang pertanyaan atau apa2 perkara bolehlah direct mesej to my HP... 
untk pengetahuan, semua number saya ON, so, just sms di mana-mana nombr yang kamu ada.
bleh juga from mesej from FB, or Twitter...
also my email coolgurlz_14@yahoo.com

p/s: sebarang maki hamun dan segala gejala2 negative harap anda batalkan niat anda... 


sekian... 
yang memohon maaf
Hatija Saripudin

No comments:

Post a Comment