Sahabat Maya

Tuesday, February 28, 2012

Jealous dan Rindu


بسم الله الرحمن الرحيم


Assalamualaikum dan Salam Sejahtera

Beberapa minit yang lepas aku baru sahaja menamatkan pangilan atau baru habis cakap dengan classmate aku…

Cerita bermula begini…
Semalam aku hanya dapat melelapkan mata selama 4 jam sahaja… serius memang tak cukup… tapi aku kena bangun juga untuk p kerja…
Dalam kiraan masa aku, aku nak lelapkan meta sekejap lebih kurang 2 jam gitu… baru nak pejam mata aku terima satu panggilan dari number yang aku tak kenal…

A : helo
M : ini sesb, ini atie ka?
A :  ya
M : boleh kamu turun pegi sesb melawa jam 8.30 malam ini?
A : hah? Kenapa plak? Ada apa?
M : ada inspection..
A : ????? … siapa ney?
M : hahahah atie aku bha ney ………...…
A : kureeennngggg kau.. Aku ingat betul2 la dari sesb… =.="
M : hahahahhahaha

Begitu la dialog aku dengan classmate aku… mati-mati aku ingat penolong jurutera aku telefon … then, kami pun cerita2 la pasal practical… SEJUJUR-JUJURNYA, aku jealous sangat… macam2 yang member aku buat… aku pun teringin sangat nak geledah generator tu… tapi msalah aku adalah bukan BIDANG AKU…. :(
Lebih kurang 30 MINIT juga kami bercakp… macam2 cerita… secara kesimpulannya, AKU JEALOUS SANGAT-SANGAT!!!!

Sepanjang aku bercakap dengan member aku tu… jauh dilubuk hati aku aku teringat akan seseorang… bercakap dengan member aku ney, aku rasa macam aku bercakap dengan dia… baru aku sedar, lama sudah kami tidak bertukar khabar, cerita-cerita… aku rindu sangat-sangat pada waktu itu..
Tapi itu semua hanyalah kenangan… yang mungkin tak akan berulang…

Tu jak ak nak cerita...

No comments:

Post a Comment