Sahabat Maya

Saturday, October 8, 2011

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum W.B.T dan Selamat Sejahtera

untuk entri kali ini.... aku terasa dengan post kawan kat fb ak... ak tak tau la dia cakap siapa... kalau benar la post itu ditujukan untuk aku.... please... lepas ko post datang jmpa ak please... 
aku tak suka la bergaduh atau pun hidup dalam misunderstanding ney...
seriously, aku tak suka...

di sini... aku nak katakan bahawasannya... klau kamu2 yang kat luar sana x berapa berkenan n berniat nak perbetulkan atau nak bagitahu....
direct to me please.... 
u can send message to my phone or fb... YM or FACE TO FACE...

don't worry... aku ney jenis yg open... aku terima teguran dan makian dengan terbuka.... tapi JANGAN LA BIADAP...

so, kepada mmber2 ak... klau aku ada wat salah kat korang ... AKU MINTA MAAF YANG TERAMAT SANGAT KAT KAMU...

AKU SAYANG SEMUA KAWAN2 AKU...

Atie

2 comments:

  1. ada kena mengena ka ngan aq ni....
    takut plak aq....

    ReplyDelete
  2. uik teda bha.... bdakn jga bdak klas kita(DET)... dont worry r...
    ak jk kot sensitive ckit....
    ak ingtkn org tu post gtu untuk ak... :D
    mngkin bukan... :P

    ReplyDelete

There was an error in this gadget