Sahabat Maya

Sunday, October 2, 2011

untitle

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum Warahmatullah.... dan salam ceria

sebenarnya aku ney bosan yang teramat sangat... aku tak tau nak cerita apa lagi.... buka FB.... BOSAN... buka blog.... jarang org update... 
bosan sangt la....
bab tu tjuk UNTITLE....

sebenarnya, aku nak sangt prob aku selesai secepat yang mungkin... aku bukan apa... ada bnda lagi yang harus aku juangkan....
semoga Allah permudahkan langkah ku.... amiin...

aku x nk susahkan org sebenarnya.... tapi kenyataannya sekarang adalah aku telah pun menyusahkan beberapa orang termasuklah BAPA aku sendiri....
sedih tau... 

aku kecewa sangat dengan diri aku sendiri.... aku tahu ada hikmah disebalik semua ini... sebab itu la aku masih lagi berdiri....

PA... maafkan lah anakmu yang NAKAL ney... yang KERAS KEPALA.... sungguh aku tak suka susahkan org... expecially my family... huhuhuhu:(

sekali lagi aku nak minta maaf....yang teramat sangt sangt kat pakcik... bab aku angkut kau dalam prob aku... ak minta maaffffffffffffffff..... sorry :(.... maafkan la "anak buah" kau yang tak pandai dengar cakap dan suka cari pasal ney... sorry pakcik... susahkan kau... :'(....

SELAGI prob aku tak selesai dengan selesainya.... selagi itulah... aku akan update pasal bnda ney jk...

mesti korg hairan kn... apa msalah aku sebenarnya sampai ada org aku angkut sekali dalam prob ney...
JAWAPANYA: its hard to me to explain bout it now.... :(

dalam ketawa aku bersedih....

4 comments:

  1. bgus bha tu c pak cik......
    selagi kami bleh bntu kami akan bantu sahabat kami sorang ni...
    heheehehe

    ReplyDelete
  2. ak ndak ckp pun dia jahat..... hehehe
    thnx bro.... speechless aku... ntah la pa ak mo ckp lgi...
    huhuhu
    :D

    ReplyDelete
  3. sbar fren....mcm yg ko ckap..xkn kta d uji slagi kta xmmpu...tabah la..yakin ngan jnji NYA..ada kbaikn mnanti d dpan ..
    ko btuah bab dlm kdaan gnie..ada kwn yg tlong..mcm yg slalu kna ckp..
    "time sush la kta tau sapa kwan sapa ambik ksempatan"hehehe..^^
    sbar yea..mskipun aku xtlong ko scra zahir..tp doaku agar msalah mu cpat slesai slalu ada...:)

    ReplyDelete
  4. thnx fren.... ya bersyukur sgt ak... bab ada mmbr2 ak yg owez support ak.... :)
    Amiin Ya Rabb al-Alamiin

    ReplyDelete

There was an error in this gadget