Sahabat Maya

Thursday, October 6, 2011

maaf sahabat (happy bufday)


بسم الله الرحمن الرحيم

assalamualaikum warahmatullah dan salam sejahtera....

hari ney... member aku bufday....happy bufday ASNAWI... welcme to 19
so, member2 aku yang len pun rancang la nak p celebrate... ala makan2 jak kat MCD.... hehehe

sejujurnya, jauh kat lubuk HATI aku mmg aku nak ikut..member bufday kan...TAPI, aku tak berani.... 

bab transport dah settle (member dah ok dah nk ambi)
bab duit pun settle ( aku tak la bermsalah sangt)
bab kuar rumah pun ok (bab sebelum ney lau aku nak kuar malam keja aku men cabut jak)

TAPI, ada satu perkara yang betul2 mengikat aku untuk pergi.... aku rasa lain sangat... tak dapat diungkapkan dengan kata2
kaki aku betul2 terikat.... 
bila mula2 member aku cakap nak pi MCD malam ney... aku mmg nak sangat pegi... tapi tulahhh DUA HATI...  (nak- tak nak pergi)
kalau sebelum ney, kes macam ney (dua hati ney) 
aku radu jk.... then last2... menyesal sendiri.... haha 
 tapi kali ini... aku x berani dah nak radu2 ney.... aku TAKUT SANGAT....



maaf sahabat

aku takut dah nak DEGIL2 ney... MAAF SAHABAT....

bila dah member mendesak ney.... 1st tu boleh lagi cool2... lama2.... MACAM AKU NAK NANGES jk... huhuhuhhuhhhu :'(

AKU TAK BERANI.... aku pun tak tau pa yang aku takut sangat... ak betul2 minta maaf....

aku harap sangt kamu faham keadaan aku....

KAMU TAU KA... LEPAS KAMU TNYA2 KAN... gerigau terus ak... bergetar tangan n kaki ak... ndak dapat udah aku stand lma2.... huhu,...

p/s :
AZIE : SORRY r... ak x dapat ikut.... maaf sangt... ak mmg nak ikut tapi ada yang menghalang.... mngkin ini yang terbaik untuk aku... JUST SIT AT HOME.... :(

Pakcik : kili~~~~ hahaha... kn org SAKIT x leh jalan....... terima kasih la sangat.... hahaha

Asnawi : happy bufday again... sumbuuiiiii... hahahaha..... ASSALAMULAIKUM... :D....

dilema

atie

2 comments:

  1. ahhh kaw tu men radu jak bha...
    kata selank....
    haahhahhahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha...
    ndak dah aku berani...
    selank2 terus ketulahan...
    nahhh.... padah.... pdan muka...
    AKU NK JADI BUDAK BAEK DAH... :p
    hahahaha

    ReplyDelete