Sahabat Maya

Wednesday, October 12, 2011

so?



AKU SOMBONG? !!!!
so, WHAT????

ayat ka atas tu bukan dibaca dengan nada menyombong... baca biasa jk...

SEBENARNYA, aku tak SOMBONG... maybe, gaya atau sikap aku jak sedikit... 
aku TAK SOMBONG... cuma aku TAK BERAPA MESRA... 
kepada sesetengah orang... 
yalah... dah tak kenal takkan la nak ber"gila" juga kan...

klau korang dah kenal sepa aku... hah!!!
kat situ la kmu akan cakap 
"gila juga budak ney" terlebih periang.... hehehe

semua ini kerana,
pengalaman menjadikan aku lebih berhati-hati dalam melakukan sebarang tindakan....
aku takut akan silap yang lama berulang kembali...
aku tak berani....

NOW.... 
i really need a friend that can "conquer" my step n my mind...
i want someone that can "shout" to me when i do mistake
n the most important...
that person should have a HIGH psycho ... hehee
coz, i will fight 4 it.... hehehee
i want change 
i know it need a long time to make a whole change but... i try..
so, 1st of all...
i should change my mind set....
hehehhe
WHAT EVER.... ~~~~

P/S : yg di highlight ney... kes merepek ney....

Kpda pembaca... sma2 la kita berubah ke arah yang lebih baik...
INSYAALLAH....

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget