Sahabat Maya

Thursday, October 27, 2011

weak~~~


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum DAN Salam Sejahtera...

3MINGGU tanpa rehat yang mencukupi CUKUP untuk membuatkan diri aku berada dalam keadaan TIDAK STABIL... member2 aku ckp "gila" hehehe

maaf la kepada sahabat2 yang dikasihi... andai kiranya gaya aku sejak beberapa minggu yang lepas agak "gila" dan "kin panas" sedikit.... aku TERTEKAN yang melampau.... sebab tu la begitu...

SAAT aku ketawa... sebenarnya aku bersedih... aku tahu.... ada antara kawan2 aku yang MAKDAL dengan aku.... aku tak tahu apa yang aku patut lakukan... aku akan minta maaf dengan Anda... 

ok... itu cerita aku tertekan....


sekarang ney, KEADAAN aku betul2 lemah... LEMAH YANG TERAMAT... mungkin ada yang tengok aku kat kelas hyper active... sebenarnya... aku sedang berperang dengan diri aku sendiri...

aku lemah dari segi fizikal dan mental... kadang2 aku sampai tak mampu untuk berdiri.... tekanan minda dan emosi @ perasaan juga mengasak aku untuk tidak berdaya lagi...
bukan aku ingin menyalahkan takdir akan apa yang telah terjadi... cuma DIRI TAKUT mengulangi salah yang LALU... 

beberapa minggu ney... TERLALU BANYAK persoalan yang timbul dalam diri aku... walaupun JAWAPAN itu ada didepan mata aku... dan aku boleh saja pastikan perkara itu... tapi aku simpan dahulu... aku belum lagi sedia untuk hadapi semua ini...
sekarang ney aku kena settle kan dahulu all my assignment yang tengah berbaris... hehe

lepas final nanti... hah, baru la aku aaaakkkkaaaannnnnnnnnnn LUPAKAN SEGALA YANG TERJADI.... malas dah aku nak cari kebenaran yang tak pasti ini.... 

ANDAI KEBENARAN ITU INGIN MUNCUL... IYA AKAN MUNCUL TANPA DIDUGA... SESUNGGUHNYA ALLAH MAHA MENGETAHUI SEGALA SESUATU...

biarlah masa yang menentukan segalanya.... 

:)

No comments:

Post a Comment