Sahabat Maya

Thursday, October 27, 2011

lunch & bowling


Assalamualaikum dan salam sejahtera

aku ney suka sgt gabung dua story satu entri... (ada org kesah)

semua kerana dua kejadian dalam satu hari.... hehehe

26/10/11

hari ini cuti umum... sempena deepavali.... kepada rakan2 dan pembaca yang menyambut deepavali... Selamat Hari Deepavali....

memandangkan cuti... so, lecturer aku time SEM 1 wat lunch... so, dia jemput la kami. (student2 dia yang NAKAL ney)
dari 40 lebih orang student dia, hanya 10 ORANG jak yang datang.... semua ntah kemana.... hahahaa
rajin kan TAMU cuci piring? bakal isteri dan suami solehah dan soleh... :P
4 sekawan,....

walaupun 10 org... tetap gempak tau.... bab KMI KAN DET... hehehe

dalam sejam jugak la kmi stay2 kat uma lecturer tu... hahaha... mcm tempat lepak kami... hahaha

lepas dari rumah lecturer.... kami terus melencongkan diri p 1 BORNEO.... hehehe....
kat 1B... round2 luk.... tunggu2 member lagi....(tunggu member yg meletup tayar) hehehe

dalam 20 minit menunggu kumpul la kami semula... tapi just 9 org jak.... bab member sorg ney bukan kaki jalan.... :(

hahaha
lepas kmi kumpul rmai2... tetibha plak jumpa member yg lain.... mcm reunion plak kami d 1B ney... hahaha... x lama lpas 2... jumpa lecturer POWER SYSTEM  kitaorg... hahahaha terkejut EN. tu nmpak kami hehehe

lepas cerita2... kmi pun berpisah la d escalator.... hehehe... kami yg 9 ney gerak p BOWLING....
...
kena heart attack... hahahaha
mcm jual produk... :D

TAPI JUST 4 ORG JK YANG MEN... walaupun 4 org... still gempak tau.... hahha
buat2 gila lagi.... hehehe :P

gaya JUARA
tym aku main tu.... serious... aku HATI2 GILA... bab aku tak mo kejadian yang sama berulang.... hehehehe....
MCM pemain kebangsaan... hehehe
no. 2..... hehehe

dari kami 4... aku no. 2.... kira ok la... hehehe
mereka

memang best la the moment.... :)


AKU BETUL2 SUKA LA SEM 3 NEY.... terlalu banyak kenangan yang x dapat aku lupakan... 
yang tak dapat aku buang... mereka la insan yang aku sayang... selalu buat aku tersenyum kala aku duka.... hahahaha
banyak kenangan yang dapat aku simpan dalam kotak memori ak.... aku akan RINDU mereka sem depan.... 6 BULAN tak jumpa.... 6 BULAN TU BUKAN SEKEJAP TAU... aku harap sangt yang aku still jumpa org yang sama, dengan mind yang sama sem 5... :D

etching~~~~ (ntah la pa bnda ney)

--> NEY PLAK LEN VERSION
tym blik tu.... ak ikut "pakcik".... memandang kan aku ney x suka sangt SOUND YANG TERLALU KUAT... so, aku suka perlahankan player dia.... tapi... dia dah WARN awal2.... aku tak bleh perlahankan player tu lgi... :(..... yang lucunya.... sampai dia sembunyikan remote tu dari aku.... =.="
macm la aku ney budak darjah 3 bha... =.=".... hahaaah
mmg gila la....

p/s : to DET 3A.... kmu memang classmate terbaik abad ini....  sporting gila... walaupun kekadang MAKDAL... hehehe...

mcm iklan 100plus....
BFF bergmbr dari atas.... heheeh
sayang kamu semua.... <3...
hope, sem 5 kita gempakkan lagi.... :D

atie 11

No comments:

Post a Comment