Sahabat Maya

Thursday, November 10, 2011

aku tak tau apa aku nak letak sbgai tajuk....


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum dan salam sejahtera....

SETELAH beberapa hari aku tak update blog aku, hari ini aku kembali lagi....

 aku rasa sekarang semua CLASSMATE aku sedang bertungkus lumus berperang dengan module2... tapi aku still lagi boleh steady lagi.... (*mcm la subject aku tu senang sangt)

sbnrnya, aku just nak cerita bnda simple jak....
ney kira LUAHAN HATI AKU LA.... 
aku tak tau nak share dengan siapa... so aku pun share la ngan korang yang sedang membaca.... hehehehe

bkan aku nak berburuk sangka.... cuma aku lebih berhati-hati....
maklumlah... manusia ney banyak agendanya.... kena2 lagi dalam laman sosial....

mungkin niat kau baik... that's Y la aku apprve kau... lagi pun kau member aku pnya member....

tapi, pleaseeee..... aku minta tolong sangat... jangan meletakkan sesuatu tanggapan yang begitu tinggi dengan aku... sebab aku hanya insan biasa... terlalu biasa... aku tak tahu pa yang orang cakap pasal aku kat kau... tapi aku mohon.... aku hanya la insan biasa yang masih mencari jalan kembali...

dah la... aku dah penat dah dengan semua ini....
kepada insan itu... aku tau kau tak baca blog ini... walaupun kau baca kau takkan tahu yang entri ini untuk kau... 
nice to know you... :D

sekian...

No comments:

Post a Comment