Sahabat Maya

Wednesday, November 23, 2011

Malaysia Juara , Aku Kalah

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum dan salam Sejahtera...

TAHNIAH BUAT HERO2 MALAYSIA...

untuk kali yang kedua... EMAS buat HARIMAU MUDA....

aku ney, tak la suka sangat tengok bola sepak.. tapi aku memang minat dengan skuad MALAYSIA... tak kira la u-23 ataupun skuad kebangsaan....

starting dari match peringkat kumpulan tu lagi.. asal MALAYSIA.. memang aku la depan TV... hehehe


21/11/11
tarikh keramat... MALAYSIA KALAHKAN INDONESIA untuk kali yang kedua...
serios match kali ini... betul2 kin tertekan... hahaha....
nasib naik aku tengok sorang.. kalu ramai2 tak tau la jadi apa... hahaha

match ney dilanjutkan sampai minit 120... lama kan.... aku pun pa lagi... tgk sampai habis la... PADAHAL.... AKU ADA 2 PAPER pada 22/11/11 (selingan ckit)

gol kemenangan hasil rembatan BADDROL BAKHTIAR.... pada penalty tym... 

pa2 pun... tahniah buat SKUAD HARIMAU MUDA.... (x mampu aku nk ulas pnjng2 sal bola ini.... )

dari pengamatan aku sendiri... 
cara aku duduk depan TV mcm orang dah cuti final... tapi kenyataannya... aku ada satu pertempuran yang boleh tahan hebat... 2 KILLER PAPER... mmg susah la... tapi aku boleh tinggalkan segalanya selama 120 minit ++ hahaha

cerita 22/11/11
aku pergi poli dengan kegembiraan yang tak terkata... ( walaupun teda study) hanya kerana MALAYSIA... 
sampai jk poli... wahhh~~~ x terkata...

kat dalam dewan.... 
bila tengok soalan jk... istigfar banyak2 aku... sambil katakan pada diri " padan muka ko T... tgk bola lagi"

sejam setgh jak aku mampu bertahn kat dewan... TERLALU SEJUK... lepas sejam panaskan badan... masuk lagi DEWAN tuk kesekian kalinya... BEKU...

sejam lebih dah.... banyak dah member2 aku dah keluar.... aku dah siap.. tapi sengaja tak nak keluar... nak membekukan diri... hahaha

then, tamatlah 120 minit d dewan... ;D
bila aku pusing belakang jak... rupa2 nya... hanya tinggal 10 orang shaja... 30 orang member aku dah bla... =.="

pa2 pun... ada satu paper lagi... aku kna hadapi... 

sekian..

Atie...


No comments:

Post a Comment