Sahabat Maya

Wednesday, November 16, 2011

tak faham bahasa :D


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum dan salam sejahtera...

entri ke-3 untuk hari ini....

sepa yang tak reti bahasa ney??? AKU LA... hahahaha

aku tak pasti pa yang tak kena dengan diri aku hari ini... dari awal pagi lagi bahagia tak terkata....
adakah ini kerana kebahagiaan untuk selamanya akan pergi??? :D

dari sebelum masuk dewan exam lagi aku memang dah tak betul... hahahaha

ADAKAH KERANA DIA??? SEPA PLAK DIA NEY??? hahahahahahaha

then, balik plak.. kisah FB... astagfirullahalazim... 
lawak gila eh... hahhahahahaha 
klau aku ingt balik memang ketawa berabis aku,... tak tertahan.... hahahaha

itu FB.... tadi cerita2 la ngan kakak aku... sekali lagi.... Astagfirullahalazim... 
pa yang tak kena dengan aku ney.. aku pun tak pasti penyakit apa yang melekat kat diri aku... :D

pa2 pun.... 
aku memang dah tak betul dah sekang ney...
hahaha

:D
happy owez....
atie 

No comments:

Post a Comment