Sahabat Maya

Saturday, November 19, 2011

TAK AKAN DAN TAK MUNGKIN

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaiakum dan salam sejahtera...

:)

kalau tengok dari tajuk... apa dalam fikiran anda??? 
aku tak tahu la apa yang korang fikirkan... terpulang la...

DENGAN ini, saya HATIJAH ingin mengatakan semua ini TAK AKAN DAN TAK MUNGKIN berlaku lagi....

aku coretkan kisah ini kerana sesuatu...

dalam aku cuba melangkah kehadapan kerana satu kisah silam yang menyedihkan... hari ini aku terpaku hanya kerana perkara itu.... 

don't judge me without knowing me 1st...
aku memang tak baik... tapi aku tak jahat sangat... aku masih lagi seorang insan yang menuntut diri untuk melakukan perubahan....


aku tak boleh salahkan kau... sebab aku memang salah... tapi, jangan la menembak tanpa sasaran... nanti peluru tu akan terkena dengan orang yang tak sepatutnya...

silap yang lalu ingin aku betulkan... tapi aku tidak pasti dengan cara yang bagaimana... walaubagaimanapun... seribu kali maaf untuk mu insan...

aku tak akan dan tak mungkin kembali lagi dengan insan yang pernah bertakhta di hati aku... bukan kerana ada benci kat hati aku... tapi kerana aku hormat dan aku lebih sayangkan diri aku... 
aku tahu, perkara ini tak akan terjadi... semua kerana kau dah pergi... pergi la.. aku tak kesah pun... 

untuk mencari kembali dan mengikat kenangan yang tersimpul rapi mustahil bagi ku kini.... sebab... kau dah tak kenal aku dan aku dah tak kenal kau... 

sudah la... usah diungkit perkara ini lagi... semua dah berlalu... 
Andai takdir menemukan kita suatu hari nanti... biarlah aku berdiri dihadapan mu sebagai seorang sahabat... sahabat suka dan duka sewaktu di bangku sekolah....

hmm... tapi aku pasti... semua itu tak akan dan tak mungkin... hanya kerana kau selalu menganggap aku sebagai ** kau.... =.=" dan bukannya sebagai kawan... =.=" ( so annoying )

don't worry... akan aku ikut rentak itu.... mugkin inilah yang terbaik... dan mungkin inilah ritma kehidupan dalam nada perjuangan.... 
dalam satu perjalanan yang berbeza....
semoga kau bahagia.... begitu juga dengan Insan itu... ku harap anda bahagia....

p/s : aku jga yang kena... sabar jk la... hadapi dengan senyuman dan tenang... :)

meneruskan langkah menuju pencarian ABADI
Atie....


tamat la satu kisah dalam sebuah cerita

No comments:

Post a Comment

There was an error in this gadget