Sahabat Maya

Wednesday, November 16, 2011

Farewell Dinner (11.11.11) part 2


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum dan salam sejahtera.....

hari ini seperti yg dijanjikan... aku nk sambung kisah dinner klas aku yang lepas
(farewell dinner (11.11.11 )part 1)

aku just nak sajikan korang gambar jk.... hehehe 
tapi x banyak la... sebab... banyak gambar yang tak cantik dan menyedihkan!!!!

sejujurnya... aku sedih bab gambar banyak yang tak memuaskan hati.... walaupun gambar tak cun... TAPI HARI ITU ADALAH HARI YANG CUN untuk aku... :D

enjoy...

welcome!!!!

senyummmmmmmm


sweet x??? =.="

tangan itu adalah tangan insan yang jelesssss!!!

wah.... suap2 lagi... hahahaha nyum2

seriusnya pakcik ney memasak...

wajah penat makan... wakakaka

senget semacam jk.... 

ambi gmbr dari atas.... 

senyum

ney la kenangan yang dapat aku coretkan untuk sem 3 ini.... InsyaAllah... kisah kami takkan terhenti sini....
persahabatan kami takkan luput selepas ini...
ukhuwwah ini adalah satu jalinan yang mengukir senyuman kerana gembira dan kecewa....


sayang mereka hari ini, esok dan selamanya.... :)


atie 11

No comments:

Post a Comment