Sahabat Maya

Monday, November 7, 2011

mimpi kasih.. :P

بسم الله الرحمن الرحيم

walaupun perkara ini telah berlalu setahun sudah... tapi diri ini masih lagi tersekat dan di ulit mimpi yang masih lagi singgah di dalam minda...
terlalu kuat namamu di minda ini walau HATI telah menafikan semua ini....
terlalu hebat kenangan itu hingga minda sukar untuk melupakan segalanya....
tapi aku harus berdiri untuk meneruskan perjalanan yang pasti...
walau berat kaki melangkah pergi untuk meneruskan perjuangan yang tiada penghujungnya...

hmmm............ 
bukan aku menyombong untuk mencari kasih... bukan aku melarikan diri dari fitrah...
cuma diri takut mendepani sulam kasih yang ingin bersemi.... takut fitrah akan menjadi fitnah...

ingin aku leraikan kekusutan yang membelengu minda aku... 
ingin aku buka simpulan yang meyesakkan nafas ku...
ingin aku padamkan seksa yang mendera jiwaku.... 
tapi bagaimana??? 

dia tidak muncul dimata, tetapi bermain diminda....
dia tiada di alam nyata... tapi sentiasa berada di alam maya...
dia tidak pernah salah... tapi kemunculanya menyeksa jiwa...

walau dia tiada disisi tapi tetap ku cari untuk peneman sepi
walau dia jauh dimata... tetap ku nanti walau menjadi peneman seketika
walau dia bukan untukku akan aku bahagia dengan melihat senyum dan tawamu...


atie 11


No comments:

Post a Comment