Sahabat Maya

Saturday, November 5, 2011

oh tidak!!!!

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum dan salam sejahtera

student UiTM dah dapat result dah... happy bila tengok member2 cek result then post perasaan mereka kat FB... tahniah kepada yang berjaya mendapat dean list... dan kepada yang mendapat keputusan yang kurang memuaskan hati... berusaha lagi... 

TU STUDENT UiTM.... 

bgi student poli seluruh Malaysia plak... akan menduduki exam pada 14.11.11 ney... so ALL DA BEST TO ALL CANDIDATES ...

lebih kurang seminggu jak lagi final menjelma.... tapi aku still busy dengan ntah pa2 ntah.... perkara yang tiada kaitan dengan final... kena2 lagi nak raya... 

sebelum final plak, 11/11/11 kelas aku wat FAREWELL L.I DINNER... (sempat lagi, walaupun isnin tu final exam) nnti aku cerita meriah ka tidak.. gempak ka tidak...

berbalik kepada final yang bakal menjelma ney... aku buat la sedikit persiapan... ala macam sem2 lepas juga... TARGET POINTER... klau sem lepas aku sedikit kecundang.... sem ney ALLAHUALAM... hanya ALLAH YANG MENGETAHUI apa result aku...

setelah aku membuat sedikit pegiraan macam mana nak capai TARGET... seriously, aku sendiri TERKEJUT dengan apa yang aku kira.... 

aku pun tak macam mana aku nak reality kan angan2 aku ini... tapi belum cuba belum tahu kan... kita hanya merancang ALLAH yang menentukan...


sebaik-baik perancangan manusia itu, PERANCANGAN ALLAH lebih baik untuk hambaNYA...


apa yang mampu aku lakukan saat ini adalah BERUSAHA sebaik mungkin, BERDOA kepada-Nya dan BERTAWAKKAL... 

semoga Atie dapat mejawab final dengan tenang INSYAALLAH...

DAN mendapat result yang terbaik... AMIN YA RABB...

No comments:

Post a Comment