Sahabat Maya

Wednesday, November 16, 2011

Senyuman yang terukir


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum... dan salam sejahtera...

2nd Story for today...

just a simple entry


hahahahaha

aku baca kat atas tu kat FB... bila aku baca jak... tertawa sendiri aku....

Hari ini adalah paper kedua aku….
Memandangkan aku minat subject ney… so, aku memang study awal la… lebih awal dari paper yang pertama  (teda org kesah pun)

ALHAMDULILLAH….

Segalanya berjalan dengan lancar…
Aku keluar dewan dengan senyuman melebar diwajah aku… :D

Tapi aku tak yakin aku dapat score dengan cantik atau tak…. TAWAKKAL langkah terakhir setelah aku berusaha….

senyuman yang terukir kerana maths ask me to find X... AND THE REALITY is THE X will not coming back... 
hahahaha

Apa2 pun… ada 3 paper lagi yang harus aku juangkan untuk result yang baik untuk aku….

Kepada adik2 yang ambil SPM… semoga berjaya..
Kepada rakan seperjuangan SPM aku yang akan menduduki STPM… ALL DA BEST GUYS….
KEPADA rakan2 seperjuangan aku sekarang yang kini berada di semua politeknik especially  PKK.. Good luck… n see U all next next semester… :D  <3


atie....

No comments:

Post a Comment