Sahabat Maya

Friday, November 25, 2011

cuti... cuti...cuti...


بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaiakum dan salam sejahtera...

Alhamdulillah...

paper exam yang terakhir aku dapat selesaikan dengan hati yang lapang dan dengan bahagia sekali... walaupun semalaman kerja aku lelap jk... hehehe

lepas keluar dewan... tersenyum lebar ak... hehehe walaupun dalam hati aku ada sedikit sebak.... 

syang mereka....


CUTI... CUTI... CUTI.... 
napa 3 kali jak aku sebut cuti... BAB 3 MINGGU JAK CUTI... :( sedihh

walaupun 3 minggu... aku tetap akan rasa lama... 6 bulan aku akan terpisah dengan sahabat tercinta... my classmate...
sem depan kitaorg dah start practical... so, majority... pulang ke kg halaman... sedihh weyyy...

lepas ney aku dah tak tengok gaya gila korang... lawak spontan korang... sakat gila tu... dan macam2 lagi kenangan yang mengusik jiwa... :P

SEM 3 ney.. adalah sem yang terbaik untuk aku... terlalu banyak coretan yang terlakar dalam kotak memori aku... terlalu indah untuk dilupakan...
AKU SAYANG KAMU SEMUA... :D
kami
kepada teman seperjuagan... ini pantun untuk anda

ketawa gembira senang hati..
tangis pula penyeri hari...
hati2 time Latihan Industri,
jumpa lagi sem 5 nanti...

yang merindui...
atie..

No comments:

Post a Comment