Sahabat Maya

Monday, November 14, 2011

final n feeling

بسم الله الرحمن الرحيم

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM CERIA... :D

HARI INI 1st Paper untuk final exam aku..... 

"HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA"

ini namanya ketawa dalam kecewa...

untuk paper hari ini aku just boleh cakap... " aku harap aku lulus dengan jayanya (jnji lulus)" :D

so, sekarang ney aku akan berjuang untuk paper seterusnya.... Fav. subject (tu pun nk kecoh) dari sekolah rendah lagi... MATHEMATICS.....  harapan aku untuk paper ney... aku nk score cantik2... INSYAALLAH... doakan aku agar boleh jawab... :D



dalam kesibukan aku menghafal segala macam jenis power plant ney.... mestilah ada sedikit selingan kn... nak tau apa tak??? mari aku khabarkan...

belajar dari kesilapan...
itulah antara ayat yang aku paling suka sebut dan ingtkan diri aku bila aku teringat akan sesuatu atau sesuatu kejadian berulang kembali....

tahun 2009 adalah tahun yang sangat mengembirakan aku....
tahun 2010 plak adalah tahun yang mengajar aku hidup berdikari
tahun 2011 adalah tahun kebahagiaan buat diri aku....

bila aku imbas kembali kejadian tahun 2009... sedikit sebanyak membuatkan aku takut untuk menghadapi tahun 2011...
kejadian dan kenangan aku pada tahun 2009 kini bagai diulang kembali pada tahun ini... satu persatu kejadian yang sama  terjadi....

kadang2, aku rasa macam nak menagis jak... tapi aku kena kuat menghadapi semua ini... perjalanan hidup aku kini membuatkan aku terkedu dan terpana seketika hanya kerana insan ini sama seperti insan itu....

kini, aku hanya boleh tersenyum dan memaparkan wajah TIADA PERASAAN... hehehehe...


semua yang berlaku bukanlah sia-sia... sesungguhnya Allah telah merancang sesuatu yang amat bermakna untuk aku... InsyaAllah.... 
kerana sesudah kesulitan itu ada kesenangan...
sesudah tangisan itu ada senyuman...
sesudah kekecewaan itu ada kebahagiaan...

dari atie... :D

No comments:

Post a Comment