Sahabat Maya

Thursday, September 1, 2011

Beraya ( raya ke 2)

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum w.b.t Dan Salam Aidilfitri...

kali ini aku nk cerita pasal beraya plak... simple jk cerita ney... 

setiap tahun asal raya ke2 jk ktaorg satu family n family yang lain akan KONVOI ke membakut... dari KK pergi membakut lebih kurang 2 jam la... depends on speed... :D

lepas p membakut, singgah plak kat kinarut pastu p putatan... then balik rumah...

gtu la ceritanya.... simple kan... hehehehe

---> dalam perjalanan pulang tu, tetibha aku teringatkan sesuatu... semua kejadian yang berlaku pada tahun lepas... kenangan itu tiba2 datang menyerang minda aku... RINDU palk terasa... TAPI, dalam RINDU ada SENDU... peritnya aku rasa... rasa nak nagis pun ada gak... tapi aku dah berjanji dengan diri aku... aku kena fikir jauh.... agar aku boleh tersenyum selalu... :) MAAFKAN AKU...

No comments:

Post a Comment