Sahabat Maya

Thursday, September 29, 2011

thnx friend.....

بسم الله الرحمن الرحيم

ASSALAMUALAIKUM DAN SALAM SEJAHTERA

sahabat.... teralu hebat pengertiannya buat diriku...
sahabat.... aku anggap mereka sudah seperti keluarga aku....
sahabat.... insan yang sentiasa ada kala senang mahupun susah....

member aku pernah cakap kat aku
"klau mau tengok yang mana kawan... tengok siapa yang dengan kita time susah"

now, aku ditimpa musibah... :(
nak tau x siapa yang aku cari dulu?
ORANG YANG AKU SELALU CARI PASAL.... hehehe
sebenarnya, kita org ney suka bergurau... n cara kitaorg bergurau len cikit... sakat each other.... hehehe

persahabat kitaorg start tym aku msuk poli.... dia ney la org pertama (guy) aku rapat.... 
n bila aku nak minta tolong apa2... dia la aku cari....aku x biasa ngan yang lain.... hehehe

dia ney sebenarnya baik... kekadang jk kin panas.... tapi kin panas2 dia ney....dia tetap baik... ( ayat yg sma jk aku ulang)

walaupapun..... hope friendship kitaorg kekal forever.... mmg kau la sahabat terbaik....

dia ney juga merangkap "pakcik" aku... hehehe.... 

hahahaa.... nak cerita cikit.... tym aku sem 1... aku ney kira kaki sakat la juga... sekepala ngan pakcik aku ney....

so, bila dah sebulan lebih dah aku asyik panggil dia ney pakcikkkk jk kan... adalah sorg member tnya....

member : t, napa kau panggil dia pakcik?
aku : bab dia pakcik aku
member : betul bha?
aku : iya, kan pakcik (minta kepastian)
pakcik : (mengangguk)
member : pakcik sebelah apa? mak ka bapa?
aku : pakcik sebelah kanan.... hahahahaahahahaahaha....

:P

P/s :: walaupapun.... special thnx.... to pakcik... coz help me.... maaf sangt give u trouble n angkut kau sekali msuk dalam masalah aku.... aku tak tau la nk cakap apa lagi... terima kasih yang teramat sangt.... walaupun belum settle....
 aku tau kau penat... tapi kau still tolong aku.... aku x tau la kau menyampah ka apa... walaupun gtu... kau tetap senyum... kekadang aku segan juga nak minta tolong ngan kau... tapi... kau jak la HARAPAN... :)
ONCE AGAIN... THNK YOU VERY VERY VERY VERY MUCH....

harapan aku agar semua ney cepat settle.... so, teda lagi org susah....

sorry pakcik give u trouble.... :(

SAYANG MEREKA
ATIE

2 comments: