Sahabat Maya

Thursday, September 1, 2011

SELAMAT HARI RAYA DAN MERDEKA

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum W.B.T dan Salam Sejahtera...

mungkin sedikit terlambat untuk aku mengucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR DAN BATIN & SELAMAT MENYAMBUT HARI KEMERDEKAAN MALAYSIA YANG KE 54... 

sempena sambutan dua hari yang amat bermakna ini... aku ingin menguoas sedikit berdasarkan pandangan aku... 
Hari raya adalah kemenangan buat manusia terutamanya umat islam yang telah BERPERANG melawan nafsu dan rakyat Malaysia yang dahulunya bermatian menangtang penjajah sehingga kita mencapai keAMANan pada hari ini...

akhir kata.... SERIBU kemaafan ku pinta untuk insan2 yang selalu disakiti... aku ingin minta maaf juga kepada kawan2 sekolah rendah aku ( 6 arif 04 ), sekolah menengah ( 5 perdana 09) (n member smkkl), classmate DET batch JUL 10..., rakan2 facebook, blogspot,YM DAN yg mengenali diri ini.... MOHON MAAF ZAHIR DAN BATIN.... :)

No comments:

Post a Comment