Sahabat Maya

Wednesday, September 21, 2011

terlepas pandang

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum

BESOK aku ada satu test, dua quiz n oral presentation... satu apa pun aku blum mula lagi...

sebenarnya bukan ini cerita aku sebenarnya....

aku ney suka sangat membaca... baca novel, majalah... buku, blog org dan benda2 yg boleh dibaca.... 

tapi aku paling susah nak baca sal study2 ney... aku baca bila motivasi diri aku dah sampai tahap maximum dah... hah tym tu mmg x lpas la buku study... semua nak dikaji... hehe 

apa yang aku terlepas pandang ney? ada sesuatu disebalik web ney aku terlepas pandang... kenapala aku tak perasan semua ney sebelum ney...

Alhamdulillah... Allah tunjukkan segalanya hari ini... tak la semua... tetapi ada sedikit yang boleh membuatkan aku ~~~terus melangkah...
melupakanmu
lelah hati perhatikan sikap mu...
jalan fikiranmu buat ku ragu~~~~

oppsssttt!!! terbawa-bawa plak lagu menghapus jejakmu tu... :D

kembali kepada cerita.... sebelum ney aku x perasan langsung benda ney... tapi aku tak tau la kenapa hari ini baru la mata aku yang sedang mengantuk ney perasan akan perkara yang aku terlepas pandang... 

dah la... semua dah berlalu ...
~~~ biar hujan menghapus jejakmu~~~ (lagu lagi... )

Allah tidak akan menciptakan sesuatu kejadian itu dengan sia-sia... bagi orang yang berfikir pasti dapat melihat hikmah disebalik musibah...
kerana ada hikmah disebalik kejadian...
ada rahmah pada setiap Ujian...
sama-samalah kita bermuhasabah diri....
:)

atie

No comments:

Post a Comment