Sahabat Maya

Thursday, September 1, 2011

konvoi (raya ke 3)

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamulaikum W.B.T dan Salam Aidilfitri....

Penat semalam belum lagi terbalas... tetibha pagi ini aku dapat 1 msj... nak p open haouse member... jujurnya aku x nk jalan... tetapi, memandangkan aku ney pentingkan mereka dari fizikal dan mental yang penat ney... aku gagahkan juga diri aku untuk bersiap...

nak dijadikan cerita, jam 11.45 pagi.. member aku ambi aku kat rumah... 1st uma dia la kitaorg serbu... kat rumah dia plak.. memang meriah la... kena2 lagi parents dia sporting habis... rumah tu macam kelas kitaorang dah kitaorang buat... 

dalam sibuk bercerita (maklum la nk tau perkembangan masing2 :P) tetibha bapa member aku (tuan rumah) cakap macam ney :- 

" kamu nanti, bila semua dah berjaya... dah ada kerjaya masing2... jangan putus hubungan... sentiasa la contact... jangan putus kawan." 

gtu la lebih kurang... memang ayat ini la aku selalu SEMATKAN dalam hati aku... sebab AKU SAYANG MEREKA KERANA ALLAH... ukhuwwah kami tak akan putus INSYAALLAH... 

then kami p beraya rumah member2 yang lain... last rumah aku.. hehehe :)


member sekolah rendah... hehehe



balik dah mereka... :D
---> aku tak tau la kenapa dengan aku hari ini... hari ini banyak ( lebih dari 2 la) yg tanya pasal kau.. tapi aku x mampu untuk jawab persoalan yang diajukan... maaf kerana aku buat bodoh untuk itu... aku tak salah pun... aku tak pernah lupa MEMBER... SELAGI INSAN tu bernama kawan, sahabat, teman... aku x pernah lupa dorang... orang jak selalu lupa kat aku... its ok... aku redha... dah la sms aku pown ko x bals!!! yalah aku tau... lagipun aku bukan sepa2 pown... huh!!! penat ~~~senyum tak perlu kata apa2.... senyum... :)~~~

No comments:

Post a Comment