Sahabat Maya

Monday, September 5, 2011

Perpisahan


بسم الله الرحمن الرحيم



Rinduku mengundang lagi…
Aku ingin luahkan kepadamu….
Tapi aku tidak terdaya….
Aku ingin menangis di bahumu...
Tapi kesudiaanmu bukan la untuk diriku…
Aku ingin menyuarakn hasrat di hati…
Tapi apakan daya diriku…..
Aku tak mampu untuk melakukannya…
Sedih dan rinduku,
Kini hanya mampu ku coretkan di laptop kesayangan ku..
Tanpa pengetahuanmu…
Ketiadaan mu suatu keperitan buat diriku…
Aku hanya ingin katakan yang aku rindukanmu…

Dulu…
Sepenuh hatiku telah kau penuhkan…
Aku menyayangimu sungguh…
Tapi,
Kekecewaan dan kelukaan yang kau beri
Tanpa alasan kau pergi bersamanya…
Kini,
Masih lagi berharap kepadamu,
Apakah ada jodoh antara kita
Menanti di sana??? mungkin tidak
Aku terikat dengan kasih dan sayang yg aku sulam untukmu
Apakah patut untuk aku lupakan semua ini??? itulah yang sebaiknya
5 tahun akan datang,
Apakah kau sudah temui kebahagiaan mu??? ku doakan mu
Sungguh aku tidak sanggup untuk melihat kau bersama dgn orang lain..
Tapi, siapalah aku di mata dan di hatimu…
Siapalah aku, untuk menemanimu…
Siapalah aku untuk menjdi suri mu…
Aku, tahu semua itu mustahil…
kerana perpisahan bertandang dalam perjalanan 
menggapai kebahagiaan

tinggal kenangan
hatija 
Januari 2011




No comments:

Post a Comment