Sahabat Maya

Tuesday, September 20, 2011

menghapus jejak mu

بسم الله الرحمن الرحيم

Assalamualaikum W.B.T dan Salam Sejahtera....

POST AKU SEBELUM NEY "terus menjejak"

oppssttt!!! siapa yg aku jejak sebenarnya... teda sepa2 pun... saja jak nak wat gempak... (kenyataan x gempak langsung)

so, kali ini... aku nak menghapus jejakmu... jejak sepa? teda la...

bila aku dengar lagu ney pada 3, 4 tahun lepas x silap aku... aku sekadar ya tidak ya tidak jak... al maklumlah... teda kaitan pun dengan hidup aku.....

last2 lagu yang ini juga la aku selalu dengar pada setahun yang lepas... lagu ney BESTTTTT sangat...

BAIT2 lagu ney... penuh bermakna... ada maksud di sebalik setiap ayat itu... 

so, enjoy la ngan lagu ney...

p/s : kat cni aku nak tegaskan... teda jejak sesiapa pun aku nak hapus... ok...

mungkin jejak aku jak ORANG nak hapus.... :D
so, tenang.... :D





terus melangkah melupakanmu
lelah hati perhatikan sikapmu
jalan fikiranmu buat ku ragu
ku coba untuk terus berlalu....

No comments:

Post a Comment