Sahabat Maya

Friday, January 28, 2011

14

Assalamualaikum....

aku kembali lagi setelah beberapa hari x update...
hari ini genap la 14 hari aku deactive FB aku... sepanjang 14 hari tu, aku berjawa melawan nafsu aku untuk membuka FB untuk mengetahui perkembangan terbaru rakan-rakan aku...
aku harap aku akan teruskan tekad aku ini.. :D
bukan aku x nk main FACEBOOK ney, cuma aku terlalu banyak membuang masa dengan FB ney... kadang2 aku akan meluangkan masa selama 5 jam hanya kerana FB ney... so, aku pun deactivekanla fb ak...

degr2 fb dah nk d deactivekan??? kalau btullah... bgus la tu... byak jenayanh yang timbul krana fb ney...
bg student macm ak plak, byak buang masa...(kalau x puas hati sory~~)
apa2 pun... jangan la, lalai kerana terlalu melayan FB sehingga terlupa apa wajib...
k...
sekian...

No comments:

Post a Comment