Sahabat Maya

Saturday, January 29, 2011

autocad...


assalamualaikum.... :)

tadi aku wat assgnmnt aku.... assgnmnt Autocad... bab ak x nk kelam kabut... bkan nk tunjuk rajin... aku takut nnti semua jadi last minit.. aku jga yg ssah... x nk la aku... so, aku pun mulakan keja aku dgn study blik basic2 yg telah d ajar n yang aku x faham.. (actually, semua aku x faham)... lpas aku dah dapat tangkap ckit2 mcm mna nk draw something tu, aku pun cri la assgmnt aku tu... ingtkan senag la... men lukis2 jk...
rupanya, pn. tu btul2 mnguji kesabaran owh... dia bgi ayat jk.. then dia sruh lukis.... pastu yg pling campin bout this lecturer... dia nk kmi print cara kmi wat... means way(steps) nk wat bnda ney la... walaupun hasil lukisan itu btul, tpi cra nak wat salah.... x gna jgak... baru sampai step 3 aku dah give up dah... ak x fham apa khndak soalan... huhuhu.... nasib baik la module ney x msuk final.. lau msuk final x tau la aku... huhuhuhu... study... study... study.... u can do it tj... :D

No comments:

Post a Comment